Returnerer

Rett til oppsigelse
Ved kjøp av varer på nettsiden har du som kunde en lovbestemt 14 dagers angrerett som gjelder fra det tidspunktet du har mottatt en vare som du har bestilt.


Når du utøver angreretten din
Du må gi oss beskjed om avbestillingen din. Meldingen skal sendes til vår e-postadresse. Meldingen skal tydelig angi navn, adresse, e-postadresse, ordrenummer og hvilke varer som returneres.
Du bør returnere produktene til oss umiddelbart og senest innen de lovbestemte 14 dagene etter at du har fått melding om kansellering.
Du er ansvarlig for returfrakt, levering og varenes tilstand ved retur, og varene skal derfor sendes godt innpakket og i originalemballasjen.
Vi forbeholder oss retten til å trekke fra refusjonsbeløpet et beløp som tilsvarer verdireduksjonen i forhold til varens opprinnelige verdi dersom det dreier seg om et brukt eller skadet produkt.


Klager og klager
Vi kontrollerer alle produkter før de sendes til deg. Skulle produktet likevel være skadet eller feilsendt når det kommer frem, forplikter vi oss til å utbedre feilen kostnadsfritt i henhold til gjeldende forbrukervernlovgivning.
Du må alltid kontakte oss for å få tillatelse før du returnerer en defekt vare.
Reklamasjonen skal sendes umiddelbart etter at mangelen er oppdaget.


Hvordan klager du?
Eventuelle feil og mangler må alltid meldes til oss via e-post, med angivelse av navn, adresse, e-postadresse, ordrenummer og en beskrivelse av feilen.

Hvis vi ikke kan utbedre feilen eller levere et tilsvarende produkt, vil vi refundere deg for det defekte produktet i samsvar med gjeldende forbrukerbeskyttelseslovgivning. Vi betaler for returfrakt for autoriserte reklamasjoner.
Vi forbeholder oss retten til å avvise en reklamasjon dersom det viser seg at produktet ikke er mangelfullt i henhold til gjeldende forbrukervernlovgivning. Ved reklamasjoner følger vi retningslinjene til Allmänna reklamationsnämnden, se arn.se.